fredag 4 juli 2008

V75 Halmstad :: Nybrinks reducerat

Jag litar på att Nybrink läst på och tar rygg. Tycker dock hans spelförslag var aningen för dyrt för min plånbok (1008 kr) så jag har reducerat ner det till 302 kr (70% reduktion) vilket bättre passar min semesterbudget.

Villkoren är att minst en av hans idee'r Broder Sand, Nisse eller Jack Z måste vinna samt att spårsumman (summan av vinnarnas startnummer) måste ligga i intervallet 30 till 50. Tyckte reduktionen vart riktigt bra för dessa ganska milda villkor. Han brukar ju sätta någon/några av sina idee'r. Hela artikeln med Nybrinks tips hittar ni här: http://www.aftonbladet.se/trav365/nybrink/article2828628.ab

Länken till det reducerade systemet hittar ni här:
Länk till systemet

Ska bli kul att se om det blir 22 raka för Commander Crowe. Personligen tror jag att segerraden kommer bli bruten. Tippar på att Patrik Södervall är ganska sugen på vara den som tar skalpen på den nya Legolas, är inte förvånad om han preparerat hästen lite extra för denna uppgift. Örjan i sulkyn är ju inget minus heller. Men jag kan ha fel.

Hoppas mållinjen är med Er

Masken

Inga kommentarer: