fredag 30 november 2007

V75 Örebro 1/12

Startlistan till V75
Helgens tävlingar avgjörs i Örebro och jag har känsla för att det kan bli hyffsad utdelning då flera avdelningar ser ganska öppna ut.

Första avdelningen låser jag på Golden Tilly och monstret Staro Yodel.

Tranemo Raketen har jag väntat länge på att han skall starta på V75, bestämde mig redan september att jag skulle spika denna då den kom ut på rikstoton. Denna häst kommer vi nog få se i en framtida upplaga av elitloppet om den håller sig hel. Bara tacka och ta emot att han fick bakspår då han nog inte en kommer bli streckfavorit. Jag spelar även 1000 kr vinnare på unibet till det glada oddset 4.85 ggr pengarna.

Den andra spiken hittar jag i Acclaim som senast visade att han har hittat vinterformen. Kommer vara omutlig under den resterande säsongen. Dock vissa tveksamheter vid skitig bana men jag har ändå svårt att hitta motbud, möjligtvis kanske Flying Herkules.

Carpaccio måste med sedan är det bara att leta smällar varför inte Cliqoutes Sun Rose.

Många hästar i femte. Glöm inte bort Victoria A.U!

Många i sjätte.

Och så en intressant luring i sista som jag hoppas kommer bli bortglömd är Maid for Tag. Streckar även Crowns Diamond, Juvel Neo och Tap Dance.

Helgens drag till er som ännu inte har ett konto hos unibet.
Sätt in 1000 kr få 1000 kr extra, lira 2000 kr vinnare på Tranemo Raketen och casha ut nästan 10000 kr på lördag. Säkrare än en räntefond men avkastning som oljeaktie.

Lycka till med liret

Inga kommentarer: